0057; 'dagens fråga'



Anonym om 1501; 'fall fashion':
vart köpte du halsduken ?

Svar: Halsduken på bilden i inlägget 'fall fashion' köptes på Gina Tricot, min pojkvän köpte den åt mig och jag andvänder den så ofta jag får tillfälle för det. Som idag på marknaden, det var en aning kallt ute så tog på mig halsduken, ettpar skinny jeans i mörkblå nyans, en vit/blå randig 3/4 ärmad tröja och den kända baseball jackan som precis alla har nu typ.

Nu ska jag nämligen lägga mig i sängen, läsa min nya manga bok som jag köpte och mysa lite med gulliponken ♥

 


Kommentarer

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback