2317; 'pink panik!'







De senaste inköpen, manga bok och anime film. Ettpar rosa skullcandy hörlurar in ears och ettpar skor! Älskar verkligen rosa ♥

Idag åkte älskling hem, tårarna sprutade när han hade åkt och det kändes tomt. Åkte istället till birsta här i Sundsvall och fick ettpar saker. Skor, smink och hörlurar. Boken och filmen köpte jag på marknaden igår.

Funderar efter skrivit ett kort inlägg på bloggen att lägga mig i sängen kolla på en disney film och smsa med bebe. Kanske kliva upp vid åtta imorgon, måste träna mig lite inför skolan haha!


+ mina lår må vara oversize, but hey! don't give a shit :D



Kommentarer

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback