0127; 'underground..'

Hejhå lilltå!
Gud så barnslig hälsningsfras.
Jag har varit ganska inaktiv på bloggen, och ber ursäkt och tusen om! Men har spenderat mycket tid med Robin. Tar vara på den tiden vi kan umgås om man ska säga så.

I Torsdag var på jag Gatufesten, en festival här i Sundsvall. Såg älsklings Timo Räisänen och min rena kärlek Kent med Robin! Var helt jävla underbart, fotade väldigt mycket. Men kan inte lägga in bilderna just nu. Ni får se dem jag lovar! Jag saknar Kent! :(

+ Jag kanske inte kommer vara så aktiv i veckan heller, en förvarning! Jag åker nämligen till Robins stuga uppåt i norrland. En timme ifrån Sundsvall. Ska bli skit roligt, så kommer nog vara inaktiv mina vänner små. Hoppas ni har en kul vecka framför er, så ska jag försöka skriva några inlägg i veckan ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja jag lägger till dig nu:)

2010-07-11 @ 10:16:26
URL: http://secretgril.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Ska vi förlja varandra på blogglovin? :)



Hoppas du får en fin dag!

2010-07-11 @ 12:56:22
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback