0229; 'tummen ner för solbränna'

Hejhej!
Solbränd och fin är man, hualigen så fint.. Är alldeles röd på axlarna och på bröstet. Det svider och kliar som satan.

Idag har jag och Robin varit ner till Gnarp på någon sorts "bilträff", det var så satans varmt där borta så man dog ju nästan! Jag och Robin var ner och badade när vi kom tillbaka till sommarstugan, jag hade med mig en liten fegis i vattnet. Min pojkvän var riktigt feg att bada medan jag själv nästan doppade mig ;)

Nu sitter jag här på sängen med Robin liggandes bakom mig, myggen har kommit in i stugan så måste nog stänga dörren. Annars dör väl jag och Robin här inne. Så jag ska nog gå och stänga dörren och stänga datorn. Jag lovar att jag ska skriva ett inlägg och mig och Robin.

Gonatt!

Kommentarer

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback