1454; 'mitt missbruk'

Jag har ett stort intresse för att teckna och måla, det kan komma perioder där jag är beroende av att rita och teckna något. Just nu sitter jag fast i en period, en period av missbruk av att rita och photoshop.
Har suttit nu i två dygn med att rita en massa. Börjar få fyrkantiga ögon inom kort.
Har spenderat mitt höstlov i Stockholm nu, trivs skit bra här nere. Och imorgon åker jag hem igen för att praktisera. Vilket jag inte har lust med, vill liksom stanna här nere i Stockholm. Inte sundsvall :(
När jag kommer hem väntar en ny dator till mig, och för er väntas det massa bilder på det jag köpt här nere i Stockholm.
Just nu sitter jag vid Robins laptop dom är inkopplad i tvn och ritar klart, Robin spelar med en kompis. Ingen aning vad som händer idag faktiskt, det återstår att se vad dagen bjuder på.
Nu ska jag lyssna på Kent, rita och pussa min babe!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jätte fin bild :D

2010-11-06 @ 21:05:57
URL: http://www.saramadeleine.se

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback