0228; 'gymnasium'


Det är dock ett tag kvar tills valet sker, men man måste ju alltid tänka i förväg.
Varje fredag i klassen träffar vi våran SYV.
Får hjälp med vad vi ska välja inför gymnasievalet som sker 2011.
Det är en sådan press på alla som går i nian, man måste ha grymma betyg.
Och sen måste man veta vad man vill bli, jag har en dröm faktiskt.
Jag vill bli polis, lustigt men sant. Det verkar intressant och kanske något för mig.
Om jag inte ska bli polis blir det att jag väljer trainee.
Det menas att det är handel, fast med mycket praktik. Kanske två dagar i veckan.
Om inte det så funderar jag på teknik, vad inom teknik vet jag inte ännu.
Det är en sådan press på oss över gymnasievalet som sker 2011.

Går du i nian och ska välja inför gymnasium nästa år?
Vilken linje skulle du vilja gå i? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

görru?:)

2010-10-24 @ 11:23:57
Postat av: Nate

Jag träffar också SYV då & då, och jag vill väldigt gärna gå samhällsmedia eller wtf det nu heter. ;>

Får väl se hur det går med det. :oo

2010-10-27 @ 21:31:59
URL: http://justanotherlesbian.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag funderar också på teknik :) jag vill hålla på med arkitekt saker, jag tycker det låter spännande! också när jag va liten spelade jag ju sjukt mkt the sims 2, haha våra familjer x) Så genom det blev jag intreserad av det! :)

2010-11-05 @ 23:01:18

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback