1947; 'läxor tar över mitt liv!'


Känner mig som Katten Gustav på bilden, inte så glad över alla läxor jag har just nu.
Håller på med SO vilket handlar om Riksdagen, oh yey..
Ska försöka lära in mig allt, för att sen skriva ett inlägg om självförtroende skolan.
Ber så mycket om ursäkt för att det kommer bli försenat, men skolan kommer först :(

Perfekt pluggmusik!


Swedish House Mafia - One (Your Name) feat Pharrell


Håkan Hellström - Kärlek Är Som Ett Brev Skickats Tusen Gånger ♥

Ett tips, håkan hellström är perfekt till plugg. Man blir glad av hans texter och av hans underbara röst ♥


Kommentarer
Postat av: sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: usch då :o jag mår bara bra :)

2010-10-13 @ 19:56:41
URL: http://sloarez.blogg.se/

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback