0025; 'bio = ♥'


Filmen var sjukt bra, klart värd att se! ♥
Tänker ju inte berätta så mycket ur den, men kan ju säga att jag var chockad.
Då jag såg att det utspelades i Sollefteå, där jag spenderat mestadels hela sommaren.
Blev glad, för började tänka på min underbara sommar!

I slutet blev man helt "Awww" ♥ Älskade filmen!
Nu ska jag dock lägga mig i sängen, är trött mina ögonlock väger flera ton!
Nu ska jag tvätta ansiktet & borsta tänderna på med en stor tröja!
Lukta på älsklingens tröja jag fick förra helgen som luktar ljuvligt, och sedan somna.
Imorgon är det ju endå söndag, usch inte söndag.. Det menas, måndag efter..


Kommentarer

Det glädjer mig att du kommenterar detta inlägg.
Du får gärna ha åsikter och låta din åsikt bli hörd angående min blogg eller annat! C:



Ditt namn är?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress:

Har du möjligvis en blogg eller hemsida, skriv gärna den!:

Kommentar:

Trackback